I'M BACK ON TRACK!

ÄNTLIGEN!

jag kan finaly se mig i spegeln igen och känna "damn that's a sexy bitch"!
Mitt hår är tillbaka and i loveit! Svart hår is the shit!
(dock så är mitt riktiga hår lite mer slitet än vanligt men det är ju inget som lite 'REDKEN kan fixa!)










Är för övrigt i Östersund hos älskling! Så nu ska jag mysa ner mig i sängen med mina två sötnosar!

KYSS

(btw så var mina ybersnygga kängor slutsålda.. fick ett mail om det idag, så nu har jag beställt en storlek större ihopp om att jag fortfarande kan rädda mitt superbra självförtroende!)

BTW IGEN, kollade på nordea hur mycket min lön kommer att vara på.. Och ja.. över 14 000 ! Så jag är hel nöööjd!

LOVEIT!

Kommentarer
Postat av: Jenny M

Visst är de lite roligt att kunna kolla de innan lönen kommer :D

2010-08-24 @ 13:23:26
URL: http://jennyemiliasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0