I JUST CAN'T STOP LOVING IT

Vilken härlig daag!

Allt började med att det var världens jävla pissväder ute dvs, det regnade/duggade och var allmänt grått och mulet! Så då tänkte jag för mig själv "idag ska jag köpa mig ett fint paraply!" (eftersom jag inte hittade något hemma)
suck
Men alla vet vi väl att vi tjejer inte fungerar så..

SÅ JAG KOM HEM MED VÄRLDENS MEST AWESOME THINGS

(och inget paraply)




Supersexiga underkläder som jag fick av älskling i födelsedagspresent i efterskott! (haha undra varför?)
Och självklart valde vi ut dom tillsammans inför ikväll..


AAH HELT KÄR! Det stod mellan denna Björn Borg väska och nå annat billit skit, men tillslut efter typ 30 minuter + 2 sura pojkar så fick det bli denna skönhet! Som jag också fick av älskling i present!!
700:-!



JAG FULLKOMLIGT ÄLSKAR DOM!
Hade dock lite beslutsångest inne i affärn men sen när jag kom hem och provade dom till en schysst outfit blev jag förälskad!  haha jag har fan haft på mig dom sedan jag kom hem!
Men dom ska inte vara helt uppdragna, utan liite öppen, då blire bra!!



VILKEN BRA DAG!!

(dock så har jag fan bränt över 6 000 men det var bara för att jag la undan 5 000 till THAILAND)

Kommentarer
Postat av: Linnea

var ni i sundsvall? och isåfall fanns det lika bustier och trosor som du fick av din pojkvän i efterskot, fast i svart och vitt? :)

2010-08-25 @ 17:31:00
URL: http://lwiksten.blogg.se/
Postat av: EXECUTEBARBIE

Nä i Östersund (pluggar ju där) :) Hm.. Den fanns bara i den där färgen men det fanns en annan som var helsvart med svarta satinband som också var jäävligt snygg!

2010-08-25 @ 17:42:54
URL: http://executebarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0