HundarUtanHem.se

Guud, jag har hittat den finaste hunden i hela världen! Hade jag kunnat så hade jag adopterat honom direkt!! Fan, schäfer och Border är ju mina favoritraser och han verkar vara precis just perfect♥


Eddie
Ras: Schäfer/ border collie
Kön: Hane
Kastrerad: Ja
Född: 22 augusti 2008
Plats: Jourhem i Knuby
Bakgrund: Irland
Kontaktperson: Marianne 0739-825033


Fyfan vilken perfekt hund♥






HundarUtanHem.se

Eddie är en liten spelevink med mycket humor, vilja och motor. Han älskar att leka och busa. Han är en riktig mysputte och gillar att gosa efter en massa bus.

Han är väldigt lättlärd och det är väldigt lätt att få hans uppmärksamhet. Han vill gärna vara med och vill inte vara ensam någon längre stund.

Han bör ha en aktiv familj med intresse för att träna och aktivera honom.

Eddie går bra i koppel, är bra med andra hundar och tycker att alla människor är en resurs :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0