Hemma ifrån badet!

Hm, ja nå vidare "kul" var det ju inte med första doppet iallafall, jag hade lixom räknat med att det skulle vara jättefint väder och en såndär härlig sommarkänsla lixom.. men icke.. + att självklart så försvann ju solen när vi badade och kom inte tillbaka förens nu typ! (när man är hemma igen) menmen, bättre lycka nästa gång! Jag och älskling ska ta och pallra oss ner till mormor och morfar i Tälge och fiska någon dag/kväll så man får vä passa på att bada dårå! men nog om det!

Jag ska ta och bärja göra mig klar nu kanske då eftersom att jag ska jobba nu igen klockan 6! wihow, första kvällen på typ 3 veckor!

men nu ska jag draaa!

(och självklart glömde jag min överföringskabel hos M i Östersund såååå, ja allt är som vanligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0