Helgens planer..

Gjorde nyss fika till mig och älskling bara för att jag är den sötaste flickvännen i världen! Men skit i det, imorgon börjar jag iallafall 05:00 och slutar vid typ 2! Sen efter det åker jag, mami, papi och älskling till Sundsvall för vi ska på bröllop på lördag! :) Jag troor jag ska ha på mig min rosa puffmaräng klänning (tycker den känns lite överdriven) eller en svart men hur muntert är det på ett  bröllop lixom? Men man får se vad jag hittar på.. Man kanske går en runda på stan med för att hitta något som passar en smaken? whatever, jag och baby ska iallafall bo hos syrran och hennes kille i deras nya 4a! så kul det ska bli!!

Sen annars ikväll så har jag färgat mitt löshår! Så ska se om färgen stämmer in nurå med den jag har! Om inte så ska jag färga mitt hår imorgon! Åh, I'm so exhighted! men. vafan.

JAG MÅSTE PACKA!!

Godnatt!
;)

Nattmys med baby♥


Älskling i mitt kattnattlinne och jag i min rosa puffklänning som jag antagligen ska ha imorgon!


lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0