Godmorgon!

Ja nu har man äntligen vaknat upp ur dvalan! Älskling var så söt och kom och hämtade mig efter jobbet imorse (klockan halv 8 på morgonen) så när vi kom hem vart det nudlar och sedan raka vägen till sängen där jag låg helt död tills klockan 2! Fattar inte varför jag vaknade då för jag brukar alltid sova till typ 4-5 iallafall när jag har jobbat natt! menmen.. Det var väl lika bra för Bosse ringde mig och frågade om jag ville börja jobba nu klockan 4 så yeeah! :)) Men nu ska jag ut och röka och sen typ, klä på mig? haha, idag har jag kört på en naturlig look! Haha, håret är heelt oplattat och no make up, känner mig faktiskt lite som en neandertalare..?



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej, jag har röstat på din sko i nellys skotävling, kanske vill du rösta på min?

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=GM55iB4m4SQhUXaM7LYkwvrHUW5wQJsWTnO2mHbdXrAsEa59mTjY#shoeGallery

2010-08-16 @ 16:24:37
URL: http://linneadinesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0