Fyfan säger jag bara!

Jag har legat på ett ställe hela jävla dagen idag! Gissa vart? jo i soffan! med datorn i knät. pinsamt. Jag som har fått min nya snygga träningsbehå nu och allt! (mor&far var snälla och svängde in och hämtade paketet åt mig btw! aww) Men alltså seriöst, efter jobbet orkar jag inte göra någonting! Jag vill träna men det kan jag ju inte.. onödigt att över anstränga sig mera nu när jag jobbar lixom.. + att mina jävla ögon svider som eld! Fan, jag avlider snart! Men nu har jag rört mig in till köket så jag ska fan klara av att pallra mig ut på balkongen med för att ta en cigg och ringa baby! Vi får se hur det går.. Fan, jag som skulle färga löshåret idag också!! Whatever, får väl göra det imorgon då, om jag lever..




Typ halva paketet? Resten kommer i september .. :(


Neew, ilovethem!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0