FUCK YOU COLD!

VARFÖR JAG INTE VARE AKTIV IDAG:

Fyfan säger jag bara! Älskling har vare sjuk nu sen i onsdags å tro ni inte på faan att han lyckades smitta mig?! Jag kände det imorse på jobbet att jag mådde dåligt som fan, sen vart jag bara värre och värre! Jag tror fan att det hände igår när vi myste innan john blund kom! haha. alla bakterierna som legat och tryckt i han sen i onsdags måste ha sprutat in i mig då! (och nej det är inte sex jag menar) ;) + att det regnade hela jävla dagen idag! Så det ända jag lyckats åstakomma idag är väl jobbet sen vägen ifrån soffan ut på balkongen typ? haha så sorgligt..

Menmen, nu ska jag lägga mig och mysa in mig lite mer av älsklings bakterier! haha, vem vet med tanke på hur vi är så kanske vi skapar någon ny superbakterie som kommer att ta kål på oss båda! haha!




Kom på en sak:

Faan, vad jag längtar tills jag och älskling flyttar! Inreder, skaffar hund, första sexet i den nya lägenheten!
lovelovelove



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0